هزینه ی تعمیر ال سی دی گوشی ها یا تعویض آن ها چقدر است؟

کارشناس تولید محتوا 4 بهسون
25 دسامبر, 2019
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

هزینه ی تعمیر ال سی دی گوشی ها یا تعویض آن ها چقدر است؟

بسته به این که مدل و و سال ساخت و کیفیت موبایل شما چیست میزان هزینه ی تعمیر ال سی دی که باید برای آن پرداخت شود متفاوت است.

به طور کلی هر چه که مدل گوشی ها جدید تر و به روز تر باشد احتمالا هزینه هایی که باید برای تعمیر یا تعویض قطعه ی آن پرداخت شود بیشتر است.

یکی از دلیل های این که هزینه گوشی های جدید بالاتر است این است که از تکنولوژی های جدید تر با کیفیت بالاتری در آن ها استفاده شده است و تهیه قطعات اصلی و با کیفیت هزینه بر است.

مساله دیگری شاید بسیاری از کاربران از آن آگاهی ندارند این است که تاچ و ال سی دی های گوشی های جدیدتر و رده بالا هر چقدر که کیفیتش بهتر باشد و اندازه اش بزرگ تر باشد

 باعث می شود هزینه تمام شده تولید گوشی برای شرکت سازنده اش بیشتر بشود.

همین امر باعث می شود این شرکت ها برای گوشی های رده پایین خود از قطعاتی که کیفیت پایین تری دارند استفاده کنند تا این گوشی ها ارزان تر تمام شود.

با این تفاسیر توصیه ای که به کاربران گوشی های هوشمند می شود این است که تا جای ممکن طوری از گوشی هایشان استفاده کنند که برای ال سی دی و تاچ آن مشکلی پیش نیاید

و نیازی به تعمیر یا تعویض نداشته باشد زیا هزینه ای بسیار گزاف برای جبران خسارت وارد شده باید بگردازند

گاهی تعیرکاران موبایل پیشنهاد می دهند که به جای آن که کاربر برای تعویض قطعه پول بدهد، گوشی جدیدی بخرد.

آیا استفاده از قطعه های جایگزین کپی پیشنهاد می شود؟

استفاده از ال سی دی های کپی یا غیر اصل  و با کیفیت پایین ممکن است باعث کم شدن چشم گیر هزینه تعمیر گوشی شود اما به هیچ وجه کیفیت م ال سی دی های اصلی و با کیفیت بالا را ندارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.